תיקון תריסי עץ


 

למרות שתריסי עץ הם חזקים ועמידים, כמ בכל מוצר שאנו עשים בו הרבה שימוש, גם תריסים אלה מתקלקלים. זו הזיבה כי יש לשריין את מי שמומחה בתחום כגון תיקוןתריסי עץ. בישראל ששיש בה חודשים רבים של שמש קופחת, נושא ההצללה מחייב, היות וקשה להיות באור ובשמש, מבלי שיהיו תריסים בבית. שימו לב, כי כאשר הזמנתם  ורכשתם תריסי עץ, יש לוודא כי החנות או המפעל שממנו רכשתם את התריסים מציע לכם גם שירות תיקונים של מתקן תריסים מקצועי. שימו לב, לא להזניח או לדחות את התיקון של תריסי העץ, מה שיגרום להחמרה במצב של התריסים וכן, עלות התיקון של התריסים תהה גבוהה יותר וחבל.

 

תיקון תריסי גלילה מעץ

אחד מסוגי התריסים הנפוצים בשוק הם תריסי גלילה מעץ, אשר פועלים באמצעות מנוע. התריסים הם בסגנון מודרני ובקווים נקיים, אך עצם זה שהם מיוצרים מעץ, מקנה להם מראה חמים בניגוד למראה המודרני והקר של תריסי גלילה מאלומיניום. לרוב, כאשר מזמינים תיקון תריסי עץ לתריסים חשמליים מסוג גלילה,  הבעיה המרכזית שהיא זו שעשויה לעלות יותר כסף היא המנוע. יש לשים לב ולשמור היטב על מנוע תריסי גלילה, היות וכל מה שנמצא תחת התריס, עשוי לגרום נזק גם לתריס וגם למנוע, כך שעליכם לשים לב לפני שאתם לוחצים על הכפתור להורדת התריס שאין כל חפץ תחת התריס.

 

ספרו למתקן תריסי העץ על התקלה בתריסים כבר בשיחת הטלפון

לרוב, כל מי שעוסק עם תיקון תריסי עץ, מביא עימו את החלפים המתאימים, אבל בכל מקרה, על מנת שתהיו בטוחים, ספרו למתקן התריסים כבר בטלפון, איזה סוגי תריסי עץ יש ברשותכם ומה התקלה. כבר בשיחת הטלפון, יבין המתקן מה הבעיה ואילו חלפים הוא צריך להביא עימו. מומלץ כי תבצעו ביקורת אחת לשנה לתריסים, היות וישנם חלפים שנשחקים ועלותם זניחה, אך לפני שחלפים אלה יהרסו כליל ויגרמו לנזק רב יותר, מומלץ להחליפם מבעוד מועד.

 

מדוע לא מומלץ לתקן בעצמכם את תריסי העץ?

התשובה ברורה, היות וכל אחד מתמצא בעבודתו. תיקון תריסי עץ, היא לא עבודה של מה בכך. זו הסיבה כי ישנם אנשי מקצוע שעוסקים שנים בתחום זה, מכירים כל מבנה של תריס עץ ויכולים לתקן את התריסים על הצד הטוב ביותר. שימו לב לבקש קבלה ממתקן התריסים, כאשר קבלה זו תהווה גם אחריות על התיקון.

 

Comments

Popular posts from this blog

Indian Jewellery Pieces Every Woman Must Have In Her Collection

Get Chicken from the Good Poultry Farm at Best Price

Some Essential Questions To Ask Your Immigration Consultant On Next Visit