תיקון תריסי עץ – כיצד למצוא בעל מקצוע ומה הקריטריונים בבחירה נכונה?

 


רבים היום כל כך אוהבים את המראה הנוסטלגי והישן של תריסי עץ מלא, כך שהם עושים ככל שביכולתם לתחזק נכון את התריסים. מי שרוכש תריסי עץ, יחפש את המומחים בכל הקשור אל תיקון תריסי עץ. ישנם היום הרבה בעלי מקצוע, אשר מתמחים בתריסי עץ, אם החלפת שלבים, ציר,חלפים שמתבלים בגלל השמש הקופחת או בלאי הזמן ועוד. כאשר ישנה בעיה קטנה עם התריסים, יש למהר ולקרוא לבעל  מקצוע אשר יתקן את התריס, היות ואם הבעיה תחמיר, התיקון יעלה יותר והתריס עשוי לספוג נזקים קשים יותר.

הכללים החשובים בשירות תיקון תריסי עץ

אם מדובר בתריסים שנמצאים עמכם הרבה זמן, כנראה שהבלאי  כבר עשה את שלו ויש להזמין שירות תיקון תריסי עץ. יש לציין, כי תריסי הזזה, שורדים טוב יותר משאר סוגי תריסי העץ. יש להקפיד לתחזק ולנקות נכון את התריסים ואת המסילות אחת לשבוע. שימו לב למחיר שידרוש מכם מתקן התריסים, כך שתוכלו לבצע השוואת מחירים בין מתקני תריסים וכן, לקבל כמה הצעות מחיר שתוכלו להחליט באיזה מתקן תריסים עליכם לבחור.

האם יקר יותר לתקן תריסי גלילה מעץ?

יש לציין כי תיקון תריסי עץ מסוג גלילה, עשוי להיות יקר יותר, רק אם המנוע התקלקל, אחרת החלפת הרצועות אחת לשנתיים, אינה יקרה ותיקון זה הוא צפוי, משום שהרצועות בגלל שימוש רב ויום יומי בהן, נוטות להיקרע והמחיר של תיקון זה הוא זניח. בקשו ממתקן התריסים שיבדוק אם יש להחליף עוד חלפים שהבלאי כבר נתן בהם סימנים, כך שהתריס יעבוד לתקופה ארוכה יותר, עד לתחזוקה הבאה.

אז איך ניתן למצוא מתקן תריסי עץ מקצועי ואמין?

יש למצוא מתקן תריסים שמתמחה בתריסי עץ, היות ותיקון של תריסי אלומיניום, שונה מאשר תיקון תריסי עץ. אם רכשתם את התריסים מיבואן או יצרן תריסי עץ, יש לוודא מראש כי קיים שירות תיקונים, גם לאחר שתמה האחריות, כך שתמיד תהיו בטוחים כי מתק מקצועי ואפילו מי שהתקין עבורכם את תריסי העץ  הוא בעל מקצוע אמין ומקצועי. אם יש לכם גם מכרים או קרובי משפחה שיש להם תריסי עץ, תוכלו לשאול גם אותם מי מתקן עבורם את התריסים ואם הם מרוצים, כך שזו יכולה להיות אינדיקציה מעולה למציאת מתקן תריסים מומלץ.

Comments

Popular posts from this blog

Indian Jewellery Pieces Every Woman Must Have In Her Collection

Get Chicken from the Good Poultry Farm at Best Price

Some Essential Questions To Ask Your Immigration Consultant On Next Visit